کامران منتظری به آثاروما خبر داد؛

کنسرت مشترک علی قمصری و سهراب پورناظری/ هنرمند را بدون اطلاع ممنوع‌ می‌‌کنند

کامران منتظری از برگزاری کنسرت خود به همراه علی قمصری و سهراب پورناظری خبر داد.

48
0

کامران منتظری نوازنده تنبک در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی آثاروما درباره فعالیت های جدید خود گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که قرار است به همراه علی قمصری و سهراب پورناظری در کاخ سعدآباد به اجرای برنامه بپردازیم.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: این کنسرت شامل دو بخش کوارتت و ارکستر می شود که در این کنسرت نوازندگان جوان به اجرای برنامه می پردازند و به زودی اطلاعات دقیق این کنسرت انعکاس می یابد.

وی همچنین درباره وضعیت موسیقی خاطرنشان کرد: به نظر من موسیقی اصلا در شرایط خوبی قرار ندارد زیرا فقط تعدادی از هنرمندان می توانند اجرای صحنه ای داشته باشند در نتیجه چون شرایط فعالیت برای همه فراهم نمی شود موسیقی به درستی در جامعه جریان ندارد.

نوازنده آلبوم «سفری تا روشنایی» تاکید کرد: متاسفانه اخذ مجوز برای برگزاری کنسرت واقعا سخت شده است و هنرمندان برای برگزاری یک کنسرت باید ماه‌ها دوندگی کنند. گاهی هم می شنویم که هنرمند بدون اینکه بداند ممنوع الفعالیت شده است و زمانیکه مجوز اجرای کنسرتش صادر نمی شود تازه متوجه این ممنوع الکاری می شود.

این هنرمند در پایان گفت: در حال حاضر بیشتر کنسرت های پاپ برگزار می شود و در بخش های دیگر به ویژه موسیقی سنتی، محلی و کلاسیک هنرمندان بیکار شده اند به همین دلیل است که بیشتر هنرمندان این حوزه شغل دیگری برای خود انتخاب کرده اند و از حوزه هنر فاصله گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *