برای آسیب‌شناسی در «برخط»؛

پای سایت‌های شرط‌بندی به صداوسیما باز شد

مجموعه مستند «بر خط» از ۲۵ خرداد پنجشنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

33
0

به گزارش آثاروما به نقل از روابط‌عمومی شبکه، مستند «برخط» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مرتضی جذاب از تولیدات شبکه مستند با موضوع آسیب‌های فضای مجازی از ۲۵ خرداد پنجشنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.  

تهیه‌کننده مستند «برخط» گفت: این مجموعه در ۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده به موضوع اینترنت و فضای مجازی با رویکرد اجتماعی پرداخته است. 

وی درباره موضوعات این مستند ۷ قسمتی گفت: این مستند در هر قسمت به یک موضوع خاص در فضای مجازی پرداخته موضوعاتی مانند شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های کامپیوتری و کلاهبرداری، سایت‌های شرط‌بندی، چالش‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی. 

نویسنده و کارگردان «برخط» درباره انگیزه‌اش از ساخت این مستند هم گفت: به‌عنوان یک کاربر فضای مجازی متوجه آسیب‌های اجتماعی شدم و به‌عنوان یک مستندساز تصمیم گرفتم روی همین موضوع کار کنم، این مستند نگاهی آسیب‌شناسانه دارد و به تهدیدها و فرصت‌های اجتماعی و فرهنگی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی پرداخته است.  

وی در پایان گفت: «برخط» گفتار محور است و در تولید آن از آرشیو فیلم هشت میلیمتری شخصی و خانوادگی پدرم استفاده کردم، آرشیوی که پشتوانه ۶۰ساله دارد. البته پدرم آقای حسن جذاب هم از علاقه‌مندان و فیلم‌برداران سینمای هشت میلیمتری هستند و همین موضوع به در ساخت مستند به من کمک کرد.

نویسندگی و کارگردانی «برخط» را مرتضی جذاب برعهده داشته است و از دیگر عوامل آن می‌توان به فیلمبردار: محمد ورزنده، صدا: مرتضی اکرامی، تدوین: کیوان رغیب‌مطلق، دستیار کارگردان: ژیلا شاه‌محمدی و مدیر تولید: مرتضی ابراهیمی اشاره کرد. 

این مستند پنجشنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود و تکرارش روز بعد ساعت ۸ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *