از ۲۴ خردادماه؛

نمایش تاریخی «آهو» به صحنه می‌رود

نمایش «آهو» از ۲۴ خرداد هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه مهر، به صحنه می‌رود.

24
0

به گزارش آثاروما، «آهو» نمایشی تاریخی بر اساس طرحی از سیروس همتی و به کارگردانی و نویسندگی علی برجی است که اتفاقات رخ داده برای امام رضا(ع) از مدینه به مرو را روایت می‌کند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «امام رضا (ع) در مسیر حرکت خود از مدینه تا مرو  در خاک ایران از روستاهای زیادی می‌گذرد و روز به روز بر پیروان آن حضرت افزوده می‌شود. مأمون برای کاهش محبوبیت حضرت مأمورانی را می‌فرستد تا با نقشه ‌و فریب محبوبیت و کمالات امام را زیر سوال ببرند و ایشان را به تمسخر بگیرند. در یکی از این روستاها اتفاق عجیبی  با ورود امام(ع) شکل می گیرد…»

سعید بحرالعلومی، عباس بهمنش، مهدی نوری و مریم سامانی پور روی صحنه خواهد رفت. دیگر بازیگران این نمایش را نیز سوگند افشاری، مسعود بابایی، فرزانه سلامی، سپیده صادقی، سارا طلایی، آتنا قناعتی فلاح، زهره محمودی و میثم عبدی در نمایش«آهو» ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به دستیار کارگردان و طراح صحنه: سامان مهامی، مدیر صحنه: مسعود بابایی، مجری طرح: میثم عباسی، دستیار صحنه: امیر روزبهانی، منشی صحنه: پریسا هاشمی، طراح گریم: لیلا یوسفی‌راد، طراح لباس: ایسان برجی، سرپرست گروه موسیقی: آرش قبادیان، نوازندگان: محمود غفرانی، محسن غفرانی، طراح پوستر و بروشور: امیر حسین فولادساز و طراح نور: علی برجی اشاره کرد.

نمایش تاریخی «آهو» در شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی توانست تقدیر کارگردانی، جایزه بازیگری دوم مرد، تقدیر بازیگری زن و تقدیر موسیقی را کسب کند.

نمایش «آهو» از ۲۴ خرداد هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه مهر به نشانی تقاطع خیابان حافظ و سمیه روی صحنه خواهد رفت. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت و تماشای این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *