نمایشنامه‌خوانی «مهمانسرای دو دنیا» در پردیس شهرزاد

«مهمانسرای دو دنیا» ۱۸ خرداد در پردیس تئاتر شهرزاد نمایشنامه خوانی می شود.

59
0

به گزارش خبرنگار آثاروما، پردیس تئاتر شهرزاد پنجشنبه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۲، میزبان نمایشنامه‌خوانی «مهمانسرای دو دنیا» به نویسندگی اریک امانوئل اشمیت، کارگردانی مهدی اصغریان و تهیه‌کنندگی عاطفه چطرروز خواهد بود.

مهدی اصغریان، سارینا گودرزی، کیمیا علیزاده، مریم حبیبی، باران جلال زاده، باران فتحی، محمدرضا نایبی پور، هلیا جولایی مقدم، رامین عبداللهی، میثم حیدری، فاطمه سامانی، سپیده وحیدی، مژده فراهانی، مائده پسندیده، ریحانه اسماعیلی و نسرین رزقی از جمله نمایشنامه‌خوانان این اثر هستند.

در خلاصه نمایشنامه «مهمانسرای دو دنیا» آمده است: مهمانسرای دو دنیا فضایی را بین مرگ و زندگی خلق کرده است. کسانی که به هر طریقی وارد اغما می‌شوند به این مهمانسرا می‌روند و باید در آن‌جا منتظر بمانند که یا به زمین برگردند و یا بمیرند. اما در این فاصله مهم‌ترین چیزی که به دست می‌آورند، آگاهی است. آگاهی، آن تیغه دو لبه‌ای که هم امید می‌آفریند هم ناامیدی»

از دیگر عوامل این اثر هنری می‌توان به سارینا گودرزی و کیمیا علیزاده دستیار کارگردان، هلیا جولایی منشی صحنه و محمد جواد ملک زاده مجری طرح اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تماشا و رزرو بلیت این اثر که روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود، می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به آدرس خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به چهارراه رازی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *