ناجیِ «داستان اسباب بازی 2» از پیکسار اخراج شد

گالین سوزمن کسی که با داشتن یک کپی از «داستان اسباب‌بازی ۲» از پاک شدن این انیمیشن جلوگیری کرد، از کمپانی پیکسار اخراج شد.

56
0

گالین سوزمن کسی که با داشتن یک کپی از «داستان اسباب‌بازی 2» از پاک شدن این انیمیشن جلوگیری کرد، از کمپانی پیکسار اخراج شد.

به گزارش آثاروما به نقل از رویترز، استودیوی انیمیشن سازی پیکسار که زیرنظر استودیوی والت دیزنی قرار دارد، 75 ردیف شغلی مجموعه خود را کاهش داد که جایگاه مدیران پشت انیمیشن «لایت‌یر» از جمله این تعدیل ها بودند. این اولین تعدیل قابل توجه این کمپانی در یک دهه گذشته است.

آنگوس مک‌لین انیماتور 26 ساله و کارگردان انیمیشن «لایت‌یر» که جزو تیم خلاقه ارشد کمپانی در آثار موفقی مثل «داستان اسباب بازی 4» و «کوکو» نیز بود در کنار گالین ساسمن تهیه کننده «لایت‌‎یر» در میان تعدیل شده ها بودند. گالین سوزمن از نسخه اصلی سال 1995 انیمیشن «داستان اسباب بازی» در کمپانی پیکسار حضور داشت. تا به این لحظه مک‌لین و سوزمن درباره این موضوع اظهار نظری نکرده اند. به گفته منابع نزدیک به کمپانی، مایکل آگولنک، معاون تبلیغات سطح بین الملل پیکسار از سال 2015 به این طرف نیز از کار برکنار شده است.

پس از اعلام این خبر، بسیاری از کاربرها در توییتر به اخراج سوزمن واکنش نشان دادند. گفته می شود گالین سوزمن کسی بود که یک کپی از «داستان اسباب‌بازی 2» را در خانه خود نگه داشته بود و پس از اینکه شخصی به‌طور تصادفی با یک اشتباه 90 درصد این انیمیشن را از فایل‌های پیکسار حذف کرده بود، سوزمن توانست فیلم را نجات دهد.

این تعدیل نیروها که نزدیک به 10 روز پیش (23 می) انجام شد و دیروز 3 ژوئن خبر آن رسانه ای شد، بخشی از برنامه باب ایگر مدیر اجرایی والت دیزنی برای حذف 7 هزار شغل و کاهش 5.5 میلارد دلاری هزینه ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *