اپل تی‌وی+ مستند مسی را می‌سازد؛

«لیونل مسی» از اپل چراغ سبز گرفت

اپل تی‌وی+ سریال مستند «لیونل مسی» فوق‌ستاره فوتبال را می‌سازد.

43
0

به گزارش آثاروما به نقل از ورایتی، اپل تی‌وی+ سریال مستند «لیونل مسی» فوق‌ستاره فوتبال را ‌با همکاری اسماگلر اینترتینمنت و تهیه‌کنندگی تیم پاستوره، پاتریک میلینگ اسمیت، برایان کارمودی و مت رنر می‌سازد.

مستند اپل دربرگیرنده تصاویری دیده نشده است که در پاریس، قطر و آرژانتین فیلم‌برداری شده و برندهٔ هفت توپ طلا و افتخارات پرشمار دیگری از جمله جام جهانی قطر سال ۲۰۲۲ دنبال می‌کند. مسی از زبان خود فراز و نشیب زندگی حرفه‌ای خود را روایت خواهد کرد و نگاهی صمیمانه می‌اندازد به تجربه قهرمانی جهان با تیم ملی آرژانتین که جای آن در کارنامه او خالی بود.

پاستوره برنده امی مستند «انفرادی آزاد» را در کارنامه دارد. جان هنیوی که در تولید مستند به «رکسهام خوش‌آمدید» رایان رینولدز مشارکت کرده دیگر تهیه‌کننده مستند مسی برای اپل خواهد بود.

سال گذشته گزارش شده بود که سونی میوزیک اینترتینمنت یک سریال انیمیشن برای لیونل مسی می‌سازد. این سریال کودکی مسی را به تصویر می‌کشد و مخاطبین کودک و نوجوان را هدف می‌گیرد.

مسی رکورد بیشترین بازی در جام جهانی را شکسته و در ۱۷۲ بازی ۹۸ گل برای تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده است. او برای تیم سابقش بارسلونا در ۵۲۰ بازی ۴۷۴ گل وارد دروازه حریفان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *