سه هفته پرحاشیه برای «سوپراستار»/ بازار شکایت داغ است

محمدرضا گلزار که مدت‌هاست فعالیت هنری محدودی در عرصه سینما و موسیقی دارد، حواشی تازه‌ای را تجربه کرده است.

59
0

به گزارش خبرنگار سینمایی آثاروما، در روزهای اخیر محمدرضا گلزار هنرپیشه و خواننده که مدت‌هاست فعالیت هنری محدودی در عرصه سینما و موسیقی دارد، حواشی تازه‌ای را تجربه کرده است.

این هنرمند پس از مدتی سکوت، ۴ خردادماه برای افتتاح شعبه جدید فروشگاه عرضه محصولات الکترونیکی که سفیر تبلیغاتی آن است، به بازار موبایل ایران رفت و در همان روز، ویدیوهای کوتاهی از استقبال فوق‌العاده از او در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شد.

با گذشت یکی دو روز از انتشار این تصاویر، چند فعال رسانه‌ای مدعی شدند که استقبال‌کنندگان، هنروران پروژه‌های سینمایی‌اند و برای حضور در این رویداد، دستمزد دریافت کرده‌اند. در روزهای بعد، حسین لامعی و بهمن بابازاده از جمله این فعالان رسانه‌ای، خبر دادند محمدرضا گلزار بابت انتشار نوشته‌هایی در این باره، از آن‌ها شکایت قضایی کرده است. شاهین صمدپور نیز نفر سومی بود که دیروز 23 خرداد خبر شکایت گلزار را از خودش رسانه‌ای کرد.

پیش از این اما واکنش‌ها به خبر ازدواج این ستاره سینما بود که در فضای مجازی سروصدا به پا کرد.

در ساعات پایانی روز سه‌شنبه ۱۶ خردادماه، ناگهان شبکه‌های اجتماعی میزبان شایعاتی درباره ازدواج آقای ستاره شد؛ شایعاتی که در آن گفته می‌شد محمدرضا گلزار ۴۶ ساله، با حضور در یکی از دفترخانه‌های تهران که تصاویری از آن نیز منتشر شد، پیمان زناشویی بسته است.

در ساعات و روزهای بعد که جزییاتی درباره همسر این هنرمند منتشر شد، موج واکنش‌ها به این ازدواج بیشتر شد و از استوری‌های انبوه طرفداران او تا مسائلی شخصی مانند اختلاف سن آن‌ها، دستمایه نظرات مردمی در شبکه‌های اجتماعی شد؛ امری که البته برای چهره‌ای مشهور چون محمدرضا گلزار طبیعی است.

این خواننده و بازیگر روز دوشنبه ۲۲ خردادماه نیز ویدیویی کوتاه از مراسم عقد و عروسی منتشر کرد که نشان می‌داد این مراسم در یک عمارت مجلل و بزرگ برگزار شده است. این ویدیو در صفحه اینستاگرام گلزار، حدود یک میلیون و چهارصد هزار لایک خورد.

به نظر می‌رسد با گذشت چند روز از این مراسم، موج توجهات به آن در روزهای آینده به تدریج فروکش کرده و مقطعی تازه از فعالیت هنری و زندگی شخصی این ستاره سینما آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *