«شب‌های روشن۲» نمایشنامه‌خوانی می‌شود

«شب‌های روشن۲»، ۲۵ خردادماه ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

44
0
به گزارش آثاروما به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «شب‌های روشن۲» به نویسندگی علیرضا قاسمی، کارگردانی پیمان چراغی و تهیه‌کنندگی عاطفه چطرروز، در قالب رپرتوار کارگان شمبه، ۲۵ خردادماه، ساعت ۱۸ در محل پردیس تئاتر شهرزاد در سالن شماره ۴ به صحنه خواهد رفت.
پیمان چراغی در ارتباط با اجرای «شب‌های روشن۲» گفت: «شب‌های روشن» در نسخه‌ نگارشی علیرضا قاسمی نویسنده نمایشنامه، سبک و فضایی کاملا فانتزی دارد و در قالب هفت داستان کوتاه که از دهه ۳۰ آغاز و در سال ۱۴۰۱ پایان می‌یابد، نوشته شده است. طی صحبت با نویسنده و اخذ اجازه از ایشان، فضای نمایشنامه را تغییر دادم و سعی کردم به سمت و سوی موضوعی جذاب برای جهانیان همانند جهان موازی بروم و با یکی از دغدغه‌های اصلی امروز جامعه از جمله ناامیدی و مقام مقایسه قرار دادن با یکدیگر را از نگاه خود به نمایش بگذارم.
وی ادامه داد: ما درحال حاضر با چهار بازیگر، پنج اپیزود را اجرا می‌کنیم و تمام آن‌ها در یک تاریخ و در در جهان‌های متفاوت هستند.
کارگردان «شب‌های روشن۲» با بیان اینکه در حال حاضر چندین پروژه را هم‌زمان و موازی پیش خواهم برد، اظهار کرد: با وجود مشغله‌های بسیار، عمده زمان و تمرکزم در خدمت پیش تولید یک اجرای صحنه‌ای تک پرسوناژ با ایده‌های متفاوت‌ است که به‌زودی در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.
در نمایشنامه‌خوانی «شبهای روشن۲» ندا غفاری، احمد حامدی، میثم میثمی، مهدی رکنی و فاطمه زمانی ایفای نقش خواهند کرد. همچنین از دیگر عوامل این اثر می‌توان به دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمد صمدی، مجری طرح: محمدجواد ملک‌زاده و مدیر رسانه: محمدصادق سیادت اشاره کرد.
علاقه‌مندان برای تماشای این اثر می‌توانند روز پنجشنبه ۲۵ خرداد، ساعت ۱۸ به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به خیابان رازی مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *