اجرای «نئورئالیسم» باز هم در عمارت ارغوان

نمایش «نئورئالیسم» به کارگردانی سلمان سامنی برای سومین بار روی صحنه می رود.

26
0
به گزارش آثاروما و به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «نئورئالیسم» به نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی و تهیه‌کنندگی رسول احمدی، پس از سپری کردن دور نخست اجرای خود در «خانه نمایش دا» و دور دوم اجرا در «عمارت ارغوان»، دور سوم اجراهای خود را از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه‌شنبه، پانزدهم خردادماه ۱۴۰۲، در «عمارت ارغوان» از سر گرفت.
سامنی که پیش از این تجربه کارگردانی نمایش «چشم‌ها چرا نمی‌بینند»، فیلم مستند «تاریخ همگان» و چندین پروژه هنری و ادبی را در کارنامه خود دارد، در نمایش ۷۰دقیقه‌ای جدیدش «نئورئالیسم»، از حضور بازیگرانی همچون (به ترتیب حروف الفبا): رسول احمدی، حمید باهوش، سپیده دهقان، فاطمه زارعی، حدیث سرچشمه‌پور، مائده شهوازیان، علی عباسی و سارا علاقمند بهره می‌برد.
همچنین از عوامل و گروه اجرایی این نمایش می‌توان به دستیاران کارگردان: سارا علاقمند و سارا صادقی، طراح گریم: وحدت سرچونی، طراح نور: محمد سعیدی، ساخت تیزر و فیلمبردار: گئورگ هارطنی، عکاسان: داوود لطفی‌کاظمی و پریا رضازاده نوجه‌دهی، طراح دکور: رویا عابدیان عمران، تامین دکور: saghishamlooart و Sako و decorativearte، اجرای نور و صدا: علی علی‌اصغری، روابط عمومی: سارا احمدیان، مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر، طراحی پوستر و بروشور: صادق حسینی اشاره کرد.
سلمان سامنی در اشاره به خلاصه این نمایش اینگونه عنوان می‌کند:  نئورئالیسم داستان گم گشتگی زندگی دختری در میان مرزهای واقعیت و خیال است چرا که توان رویارویی با سیمای دهشتناک حقیقت را ندارد.
فروش روزهای جدید بلیت‌های نمایش «نئورئالیسم» در سایت تیوال آغاز شده و مخاطبان گرامی می‌توانند برای تهیه بلیت به این سایت مراجعه و یا حضورا به گیشه «عمارت ارغوان» مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *