«آیدل» شکست خورد/ امتیازات غیرمنتظره برای اولین سریال «د ویکند»

«آیدل» با وجود همه انتظاراتی که از آن وجود داشت، با شکست روبه‌رو شد.

43
0

به گزارش خبرنگار تلویزیون آثاروما، سریال «آیدل» (The Idol) با وجود همه انتظاراتی که از آن وجود داشت، با شکست روبه‌رو شد.

این مجموعه که از حضور سم لوینسن فیلمساز جوان آمریکایی در جایگاه خالق، نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان بهره می‌برد، سومین سریال او در سال‌های اخیر است که تحت تاثیر موفقیت آثار قبلی، با چراغ سبز شبکه اچ‌بی‌او مواجه شد.

سریال «سرخوشی» (Euphoria) اثر موفق قبلی لوینسن در جایگاه خالق که در سال‌های ۲۰۱۹ تاکنون در دو فصل پخش شد و همچنان ادامه دارد، اثری بسیار پربیننده است که زمینه شهرت بیشتر زندایا خواننده جوان آمریکایی را در زمینه سینما فراهم آورد. فصل اول «سرخوشی» با حدود ۳.۳ میلیون بیننده در نخستین هفته پخش، رکورددار شبکه اچ‌بی‌او بود تا در نهایت «آیدل» با بیش از ۳.۶ میلیون بیننده، رکورد آن را شکست.

با این حال، به نظر می‌رسد حجم زیادی از این میزان بیننده «آیدل»، از سر کنجکاوی به این مجموعه سر زده‌اند و بعد از تماشای آن، ناامید شده‌اند، چراکه امتیاز کاربران آی‌ام‌دی‌بی به قسمت اول این سریال رقم پایین ۵.۵ را نشان می‌دهد. این امتیاز در قسمت دوم بدتر هم شد و به ۵ رسید.

«آیدل» که انتظار می‌رفت اثری محبوب از آب درآید، با تبلیغات سنگین شبکه اچ‌بی‌او، به عنوان یکی از ۵ سریال تاریخ جشنواره فیلم کن، چندی پیش در این رویداد رونمایی شد و عوامل آن روی فرش قرمز رفتند. با این حال، منتقدان استقبالی بسیار سرد از این اثر به عمل آوردند؛ تا آنجا که دو قسمت اول «آیدل» در وبسایت متاکریتیک نمره ۲۷ و در وبسایت راتن تومیتوز نمره ۲۶ را به دست آورد.

همه این‌ها در حالی است که سریال «آیدل» اولین حضور جدی آبل تسفی (د ویکند) خواننده مشهور کانادایی اتیوپیایی‌تبار و «جنی» خواننده مشهور کره‌ای گروه «بلک پینک» را در عرصه بازیگری رقم زده است. لیلی-رز دپ دختر جانی دپ نیز در این اثر، برای اولین بار نقش‌آفرینی در یک سریال را تجربه کرد. د ویکند البته خالق و نویسنده مشترک «آیدل» هم است که سهم او را از این شکست، بیشتر جلوه می‌دهد.

«آیدل» با برخورداری از گروه بازیگری جالب توجه و محبوب در صنعت سرگرمی و همچنین حمایت تبلیغاتی شبکه اچ‌بی‌او، واکنش‌های منفی بی‌شماری را برانگیخت. باید دید فصل اول این مجموعه ۶ قسمتی در ادامه با چه سرنوشتی به پایان خواهد رسید و آیا تمدید خواهد شد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *